Fórum » Beszélgetés a játékokról
Combat Mission: Shock Force
Hát érdekesen alakult annak a játéknak a sorsa. Már alig hasonlít az első részhez.
Privát ment Lackó!
Valóben érdekes dolog ez a fízetősdi
Az viszont, hogy a Paradox pénzért adja a Battlefront által ingyen kiadott patchet, az valami vérpofátlanság. Az egy dollár is.
De amúgy a CMSF most már az 1.3-nál tart ha jól tudom.
Így jártam az SB PRO PE-vel is,megrendeltem 125dolcsiért és egy fél év múlva jött a fizetős tapasz hozzá,kártyám már nincs így marad a legutolsó bétás tapasz.Az új modokat meg küldiket nem tudom letöltaní hozzá de az biztos még egyszer ennyi pénzt játékért mem adok
Morteinxx kemény vagy jól nyomod és éled a topik,szuper!
Nehezedik, mondjuk én ezzel párhuzamosan egyre jobban vigyázok a srácokra
Mondjuk én az egységek 20%-át használom fel szerintem csak. A többiek a kiindulóponton várakoznak.
2;
Igen. Az első 3 küldetés nem volt túl nehéz. Azóta nehezednek, mondjuk most ez az akadályozzuk meg, hogy lerombolják a .. küldetés pont jókor volt számomra könnyű, adott egy lökést. A következő, mikor a tiszteket kell kimenteni, na ott kezdésnél szétlőtték a Bradleyk felét. Mondjuk csak belenéztem, szal újra kezdem, de már látom, hogyha nem fogok vigyázni darabokra szednek.
3;
Nem, egyáltalán nem. Mivel tudom, hogy Google Maps alapján valósághű helyszíneken vagyok, élvezetes. A küldetések leírása is érthető, élvezetes.
Jó a pályatervezés, vannak sunyin eldugott egységek. Nincs üresjárat. Szóval tetszik
A kampannyal kapcsolatban kerdeznem:
1, nehezednek a küldetések?
2, jelentenek kihívást?
3, nem túl monoton? Van változatosság?
A feladat szerint fel kellett tartanom a szír sereget és elfoglalnom egy falut.
2 Bradley és 1 gyalogos csapat elindult a falu felé, a többieket szétszórtam az autópálya mentén és vártuk a szír sereget.
A faluba szépen fokozatosan jutottunk be, okosan használva a repülő, tüzérség, Javelin és Bradley támogatást. Elég könnyen elfoglaltuk végülis.
Az autópálya pedig mégkönnyebb volt, mivel a felállított Bradleyk és a gyalogosok Javelin támadásaival egyszerűen már akkor megsemmísítettük a szír csapatokat, mikor megjelentek. Ott folyamatos Apache támogatás volt és végülis könnyű győzelmet arattunk.
8 KIA
6 Wounded
2 Bradley Lost
1 Hummer Lost
Szírek:
146 KIA
33 Wounded
10 Armored Lost
12 Other Veh. Lost
A feladat egy falu, egy vegyifegyvergyár, egy scud kilövő, egy raktár és egy SAM kilővő elfoglalása/elpusztítása volt.
Kezdésnek a falura irányítottam a tüzérséget, legfőképp a kupolás házra, majd gyalogsággal átrohanva elfoglaltuk az egész falut, term. Bradley támogatás mellett.
A vegyifegyvergyárnak a falait berobbantva bejutottunk, majd egy Bradleyt elveszítve ( tank... ) elfoglaltuk a hozzánk közelebb eső területét, de itt szinte folyamatos volt a harc, mivel az épületek tele volt katonával. Itt jó pár embert vesztettünk. Végülis a kapott erősítések miatti számbeli fölényünkkel elfoglaltuk a gyárat. ( 4 Bradley veszett oda)
A Scud kilövőt 2 tankkal elfoglaltuk és szinte leromboltuk.
A SAM kilövőt pedig távolról, Javelinnel és ágyútűzzel sikerült megszüntetni.
A raktárat folyamatos tüzérségi tűz alatt tartva se sikerült elfoglalni ( itt maradt a legtöbb ellenség számszerint 8 ember).
Végül megadták magukat a szírek.
Statisztika:
14 KIA
21 Wounded
1 Tank Lost
4 Bradley Lost
Városi harc, rengeteg épülettel... Elején nagyon nem tudtam mit csináljak.
Végülis az embereim nagyrészét felküldtem a házakba, fedezni azt az 1-2 csapatot és Bradleyt akik támadtak a két főutcán.
Mind a két fő iránytól jobbra a sikátorokba és házakhoz elindult 1-1 "kommandó" egy Bradleyvel megtámogatva.
Szép lassan elértem a kereszteződésekig, ahonnan a Bradleyk és a megfigyelők hatásos munkájának köszönhetően szinte leromboltuk a kereszteződés túl oldalán lévő házakat.
Az 1. számú kereszteződést hamarabb elfoglaltuk így mire megjöttek a tankok, addigra szinte csak szorványos ellenállás volt.
A 2. kereszteződést nagy harcok árán elfoglaltuk, majd onnan a kijárat felé egy Apache, tüzérség, Bradley, Abrahms rohammal szinte csont nélkül mindenkit megöltünk.
Statisztika:
9 KIA
18 Wounded
2 Arm. Lost 2 Bradley került a veszteséglistára.
A pálya elején volt 2 "szakasz" gyalogos + elhanyagolható tiszt. 3 Hummer ( 2 géppuskás) és 2 Bradley.
Indításképpen a baloldali távoli házat kilőttem TOW-al, mert ott volt egy sniper. Aztán falrobbantással eljutottam a házakig majd elfoglaltam az épületeket és a szemben lévő tornyot és házakat löttem Javelinnel. Aztán egy Hummer-Bradley párossal elindultam a kapu felé ( a rejtett RPG-s durva volt, mellélőtt a Hummernek majd kilőtték) Itt volt egy pár pick-up, amiket sikerült kilőni.
Erősítések során kapott tüzérséggel szétlőttem a tornyot és környékét, majd megtámadtam gyalogosan és elfoglaltam. ( Itt esett el egy Bradley.)
Aztán egy szakasszal hátulról megközelítettem a hangárokat, minimális veszteséggel elfoglaltuk.
A falut 4 Bradleyvel és 2 szakasz katonával sikeresen elfoglatuk, miután füstfüggönyt vontunk köré. Itt gyalogos veszteség nélkül sikerült a házakat megtisztítani. Apache támogatást nem vettem igénybe már.
Statisztika:
181 Men OK
2 Men Killed
15 Men Wounded
2 Armored Wehicle Lost
Tetszett, jóvolt
Itt több veszteséget szenvedtem el, mert az erősítések mindig hátba kapták a tankjaimat.
2 Abrahms és 2 Hummer volt a veszteség. A személyzet a 2 tankból ki lett mentve. - Méghozzá nem is akárhogy Miután kilőtték a tankot, a személyzet kiugrott és lefeküdt a tank mellé, elindult a Bradley, hogy kimentse őket, de mire odaért láttam, hogy nincs benne elég hely, ezért jött egy Hummer és összeszedte a személyzetet. A Bradley és egy másik Abrahms fedezete alatt visszavitte a front mögé. -
Kicsit okosabban kb. 0 veszteséggel meg lehetett volna csinálni, csak a végén már siettem, hogy megtaláljam a maradék ellenséget és ezért kvázi feláldoztam a két Hummert.
Kösz a leirást!
Elkezdtem a Narwickot.
Első küldetés:
A Bradleyből kivettem a Javelint és az egyik gyalogos csapattal megcéloztam a baloldali árkot. Közben a Bradley és a Javelines csapat elkezdte lerombolni a házakat a faluba és a barakk legközelebb eső házát.
A Platoon HQ-t egy Hummerrel elküldtem balra fel a dombos fás részre, hogy irányítsa a tüzérséget, amivel a falu mögötti árkokat lövettem.
Kb. itt bejött az erősítés, ahonnan 2 Bradleyvel elmentem a faluba, majd a kilőtt füstbombák füstje alatt megrohamoztuk a házakat és elfoglaltuk az egész falut.
Másik két Bradley pedig a barakkok felé ment és foglalta el a gyalogsággal. Itt szenvedtem el az egyetlen veszteségem, 4 katona halt meg az épületharcban. Végül felköltem a távcsöves M4-es szakaszt a barakk tetejére, ahonnan elég szépen sikerült a BRDM-ek környékén található RPG-s srácokat lelövöldözni. Végül a 2 Bradley a fal mentén elindult a BRDM-ek felé és kilötték őket.
A pálya ott ért véget, amint a dombon lévő házat 2 Javelin porig rombolta.
Mert eddig csak a warez volt, de 2000 Ft-ot megér.
Jó játékot a Narwickhoz! Ha van kedved, itt leírhatod az egyes küldetésekről a véleményedet.
Akkor viszont a kieg.-et csak online tudom megvenni, szal igy bolt vagy vmi akkor kilőve. :S
Én csináltam pár kampányt:
Ez az alap CMSF-hez készült: TF Narwick
Ez pedig a British modulhoz: Warriors in the Sands
Lenne pár kérdésem:
Megvan az alap Shock Force. A Marines, British Force és Nato kiegészitőket csak a Battlefront.com-ról tudom megvenni, megszerezni?
Játékosok által készített kampányokat honnan tudok letölteni ?
Köszi
És milyen a játék? Tetszik? Hol tartasz éppen? Gondolom a hivatalos kampányt tolod, de melyik küldinél vagy?
A Strykerek elég szarok. Sokat szívtam velük... De ha kiismered, hogy mire képesek, akkor nem rossz.
Vigyázni kell, mert sajnos az összes patch ilyen változatonként jelenik meg. Ráadásul ha kijön (majd) egy új patch, akkor előbb mindig a battlefrontos jön ki és csak később a paradoxos.
köszi
1.8-as a verzió van a lemezen mikor rátelepítem az 1.21-es peccset kér tőlem egy liszenckulcsot,1.8-nál még nem.A baj az hogy a dobozban nincs ilyen kulcs.Most akkor mi van ilyenkor?
A másik,hová teszem a letöltött kampikat mert a campimappában berakva nem látom a játékban csak a gyárit.
Hang modot éredemes használní?
Köszi
Ja,paradox
Majd meséld el mennyire tetszik! Meg ha kérdésed van, szívesen válaszolok.
Meg majd én is kérdezek. mert a taktikákat jó megdumálni.
Én nem hiszem, hogy lehetne kapni a kiegészítőket dobozos formában. Azon is csodálkoztam, hogy az alap játékot lehet.
Én modokat nem használok hozzá. Mondjuk vannak szép egyenruha modok meg pár interface mod, de nem olyan fontos szépíteni, mint a régi CM-eket, mert sokkal szebb nem lesz.
Kampiból természetesen az enyémet ajánlom: Task Force Narwik...
A többi kampányom nem az alap játékhoz készült, hanem az angolokhoz, meg a tengerészgyalogosokhoz.
Vannak érdekes Red vs Red kampányok. Majd kinézem neked.
Alap CMFS lesz meg,1.21 pecset látok hozzá utolsót.mehet majd fel vagy kell hozzá valami előző is?
Modokat ajánlanál nekem meg kampikat.
Köszi Lackó
Az első, hogy elfoglald a falut és biztosítsd az utánpótlásod biztonságát. (ezt viszonylag gyorsan kell megtenni és mindenből lőni és nem csak arra, ami látszik, hanem minden házra, bokorra).
A második az erdőn való átkelés. Na arra nincs sok ötletem, az egy vérszivattyú nekem is. De meg lehet csinálni. Két-három főcsapáson haladok gyalogos biztosítással, de azért közel a harcjárművek, hogyha beleütköznek a gyalogok valamibe, azt eláraszthassam gépágyú/ágyú tűzzel.
A főgenyaság amikor kiérsz az erdőből a túloldalon. Na ott szopó, mert a szírek látnak téged, de te nem látod őket... Ezt nem is értem, hogyan lehet.
A harmadik fázis (ez általában a szírek megadásával végződik) az erdő túlvégén lévő falu megtisztítása.
Ezt a szír tüzérséget nem is értem igazán... Én a setup zonetól jobbra lévő hegyes kiemelkedést szoktam megszállni egy pár megfigyelővel, mesterlövésszel és javelinessel. Na azokat meg szokta szórni a szír tüzérség (olyankor futás le a dombról, aztán ha vége, akkor meg vissza). De a főerőimet nem szokta tudni megszórni.
Amúgy lehet, hogy a szír AI a legközelebbi ellenséget szórja meg és az én zömömet az a pár mesterlövész fedezi. Amúgy - ha mákom van - arról a hegyes dombról néha megpillantom a szír megfigyelőt és akkor ő is kap egy rövid sorozatot egy aknavetőből...
Sajnos a mörín pekkre még nem jutott időm, de szeretnék mihamarabb belenézni!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
Nyilván egy T-72-vel nem kelhet versenyre. De azért egy BMP-2/3-mal már felveszi a versenyt. A LAV-25-nél biztosan jobb.
A BMP-3-nak elég kemény fegyverzete van: pl egy 100 milis löveg. A Bradleynek meg "csupán" a 30 milis Bushmaster gépágyú. De szerintem arra, hogy támogassa a szállított gyalogságot, arra talán jobb is egy gépágyú, mint egy löveg. De mind a kettőnek van AT rakétája komolyabb ellenfelekkel szemben.
A Bradley viszont nem tud úszni.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
Először én is dühöngtem, aztán elkezdtem a brit kampányt és elég hamar kiderült számomra, hogy a hiba bennem van: nem lehet ugyan azokkal a klissékkel/metódusokkal/taktikákkal nyerni az Army-val, mint a britekkel vagy a USMC-vel. Ez persze tök jó, mert így a játék nem válik unalmassá.
Nyilván a Bradley a legjobb az egész játékban, de hát ha nincs a marine-knek meg a pudingoknak, akkor az ő technikájukat kell kihasználni jól.
Visszatérve az AAV-re: hát ezt tilos tűzvonalba vinni! Arra jó, hogy a hátul beérkező utánpótlást - a már megtisztított úton - előre vidd, hogy ne fáradjon ki a gyalogság. Ezen kívül van még egy használható része: a gránátvető. Ez a cucc teszi jobbá a Strykernél... Ezzel a gránátvetővel, messziről meg lehet kopogtatni azokat az épületeket amikbe be akarunk rohanni. Pár gránát a falába és aztán betörni a gyalogsággal.
Másra szerintem nem jó és ezért nem is szabad használni, mert csak veszteséget okoz.
Az olyan küldiket nem is értem, ahol egyből a tűzvonalba teszik őket és nagyon hátra se vonhatók. A hivatalos kampányban van egy ilyen az elején (3. vagy 4. küldi). Ott van a vádiban az AAV, hátrább nem vihető és jön fel az úton egy T-62... Én nem tudom ki csinál ilyen küldit. (Persze tudom hisz engem is letoltak a brit kampány miatt, hogy ugyan így odatoltam a Jackal-t tűzvonalba, pedig az se erre való (bár abban is megegyeztünk, hogy a Jackal valódi alkalmazása értelmetlen a CMSF játékban)).
Különösen rossz lesz ez azon a pályán, ahol SAS kommandósokkal kell felszabadítani a nagykövetséget és megkeresni a környéken a túszokat. A legtöbb játékosnak esélye sincs megkeresni a túszokat - pedig meg lehetne - mivel a nagykövetség visszafoglalása után megadja magát a szír oldal...
Az az ardennekes pályám (második) eredetileg csak másfél óra volt, de szóltak a tesztelők, hogy az kevés. Ebben a küldiben három nagyobb csata van (ez mondjuk nem spoiler): először az első faluért, aztán az erdőben és végül a túloldalon a másik faluért. És egyik se könnyű! Szóval tényleg kellhet az a két óra. Bár ha gyorsan haladsz és hatékonyan, akkor itt is előbb megadják magukat. Mondjuk két kemény csatát így is biztosan lesz...
Az IED-sekkel pedig jól megszívtam volna, ha nincs az IED Jammer! Nagyon jól el vannak dugva! Eszembe sem jutott átfésülni az első házakat tüzetesebben!
A második küldetésnek pedig már csak a puszta méretétől is elámulok! 2 óra? Na ez nem lesz rövid... Igaz sivatagi dzsungelharc!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
A sztori az lesz, hogy törökország felől (ez a mániám, tudom) jön be a brit sereg és nyugatról, keletre haladva keresztbe megy szírián. Főleg azért nyugaton lennének a sűrű harcok, mert keleten már semmi nincs... De Aleppo mindig klassz hely egy kis csatára...
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. 2500 évig építgethetjük városunkat a Memoriapolisban
- 2. Két új traileren a CoD-verőnek kikiáltott Gray Zone Warfare
- 3. Assetto Corsa Competizione - Nürburgring 24hr Pack DLC teszt
- 4. Ermac közelít a Mortal Kombat 1-hez
- 5. Popeye-nek érezheted magad a Mouse-ban!
Legfrissebb fórumtémák
- 11:06
- Frissült a Soulslinger: Envoy of Death korai változata [hozzászólások] [1]
- 06:11
- Még idén megjelenik a Kingdom Come: Deliverance II [hozzászólások] [2]
- 11:04
- Csillagászat, Univerzum, Világegyetem [450]
- 10:18
- Elden Ring [41]
- 09:43
- Warhammer 40,000: Darktide [199]
- 21:02
- Ki mivel játszik mostanában? [7855]
- 19:10
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [11]
- 19:03
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43672]
- 17:09
- A magyar labdarúgó válogatott [4448]
- 12:07
- Horizon Forbidden West [53]